Start a new topic

Harde route punten?

Ik blijf met enige regelmaat 'last' houden van route punten die hard blijken te zijn. Ik maak een route op de website en laad die op m'n iPhone. Als ik tijdens het rijden van de route afwijk en een routepunt mis en vervolgens weer op de route kom, dan blijft hij me terugsturen naar het gemiste route punt.

Beste Martin,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen. 

U kunt vrij gemakkelijk routepunten overslaan in MyRouteApp Navigation. Het is hierbij wel heel erg belangerijk om de routepunten precies op een weg te plaatsen (hiervoor dient u in te zoomen bij ieder routepunt).

Routepunten kunt u overslaan door op het icoon met de drie punten te klikken. Hiernaa zult u in de rechterboven hoek 'overslaan' zien, als u op deze knop drukt kunt u verschillende routepunten overslaan.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Dat weet ik wel maar dat is mi niet de bedoeling. De route punten moeten niet hard zijn. Wanneer gemist gewoon verder gaan bij de volgende. Handmatig overslaan is ook niet te doen tijdens het rijden. Ik weet na verloop van tijd ook niet meer hoeveel routepunten ik moet overslaan.

Mvg, Martin

Beste Martin,

Bedankt voor uw reactie.

U hoeft niet te onthouden hoeveel routepunten u al gehad heeft, als u een routepunt wilt overslaan vraagt de app naar het aantal routepunten dat u wilt overslaan niet het nummer van het routepunt. Uiteraard is het wel begrijpelijk dat het tijdens het rijden onhandig is routepunten over te slaan als u gebruik maakt van handschoenen. Wij zoeken hier dan ook een goede oplossing voor.

Met vriendelijke groet,

Koen Meijering

Customer Support

Hallo Koen,

Dat is me duidelijk maar wat ik bedoel is dat ik niet altijd weet wanneer het overslaan van routepunten precies begon. Als ik er dan een oversla blijkt vaak dat ik er al meer overgeslagen heb. Hoeveel weet ik niet en dan blijf ik aan de gang met het overslaan. Behalve dat dat nogal overbodig is als het zachte routepunten waren geweest (dan gaat het automatisch), is het tijdens het rijden ook niet bepaald aan te raden.

Dus mijn wens blijft overeind: maak alle routenpunten zacht ipv hard. Of geef in ieder geval de mogelijkheid te kiezen om de routepunten als hard of zacht in te stellen.

Mvg, Martin

Login to post a comment